PoÄetkom ožujka 2021.godine odabrano je rjeÅ¡enje vizualnog identiteta logotipa TuristiÄke zajednice podruÄja Kupa, koje je potvrdilo TuristiÄko vijeće TZP Kupa 15.03.2021.godine. Autor rjeÅ¡enja je magistar dizajna Martin Peranović.
„Kroz istraživanje o rijeci Kupi i podruÄjima kojima teÄe, nisam se mogao otrgnuti dojmu koliko bogat vizualni karakter nudi tok same rijeke. Grafizmi rijeke koji su upisani na topografskim kartama izazvali su me iskoristiti ih upravo takve sirove, kao komunikacijski jezik kojim sam se poslužio pri oblikovanju identiteta. Eksperimentalnim pristupom izrezivao sam kolaže specifiÄnih rijeÄnih tokova i tehnikom pojednostavljivanja i vektorizacije oblika dizajnirao sam lettering koji koristim kao osnovni vizual. Identitet odiÅ¡e prirodnim duhom, kreativnošću, spontanošću, radošću i poziva na avanturuâ€, pojasnio je autor novog loga.
Ovaj nagraÄ‘ivani Älan Hrvatskog dizajnerskog druÅ¡tva i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika roÄ‘en je 1989. godine u Otoku, a živi i radi u Zagrebu.